lunes, 24 de noviembre de 2014

Teknologiak ez du dena aldatzen

Gaur, pentsatu dut blogean jartzea bideoren bat ez legoke txarto egongo. You Tubetik begiratzen, aurkitu dut bideo bat zein pentsa daiteke ez duela erlazio zuzena teknologiarekin, baina pentsatu dut modu ez zuzen batean bai.

Haren azkenengo esaldienetariko bat honela esaten zuen:"No esperes que las máquinas resuelvan TODOS los problemas".

Esaldi honi buruz pentsatzen egon naiz eta uste dut hezkuntzara eraman ahal dela. Askotan pentsatzen dugu teknologia eta baliabide berriak gelaren barruan balio digutela edukiak errazteko: alde batetik, egia da hori; baina, bestetik, hori ez da egia metodologiak ez ditugulako aldatzen eta azkenean, arbela elektroniko bat izatea klasean ez du esan nahi klasea beste modu batean egitea (ez dugu idazten betiko arbelean eta idazten dugu arbela elektronikoa).

Hori dela eta, pentsatzen dut, hausnartu behar dugula hainbat gauza: teknologiak duen garrantzia gure gizartea, teknologiak hezkuntzan eta ea ingurunea errespetatzen badugu ala ez.




No hay comentarios:

Publicar un comentario